close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איטום הגגות הטוב ביותר עבורכם

מערכת שורשו טבת, תשעה28/12/2014

גגות הם המגן של כל בית ונועדו גם למנוע חדירה של מים, הנובעים מגשמים בעיקר. כאשר נוצרת נזילה בגג ישנו הצורך לאטום אותה במידי. איך?

תגיות:
החורף הגיע ועמו מגיעים שלל היתרונות והחסרונות שהופכים אותו למיוחד כל כך. כחלק מהחסרונות ניתן יהיה להצביע על דליפות שמקורן בגג הבית. איטום גגות הכרחי למען הבטיחות של כל בני הבית ויבטיח כי לא תהיה נזילה משמעותית שתעיב על המשך קיום אורח חיים תקין. בשוק קיימים סוגים שונים של איטום גגות אשר מספקים כל אחד בדרכו את הפתרון לבעיות דליפה. חשוב לבחור את דרך האיטום הטובה ביותר על מנת למנוע צרות שעלולות לגרור אחריהן כשלים בכל המערכת. יריעות ביטומניות הינן הדרך הטובה ביותר לאטום גגות היום. 

יריעות ביטומניות כפתרון הטוב ביותר
הכירו את היריעות הטובות ביותר בתחום איטום גגות: יריעות ביטומניות מיועדות לאיטום של גגות שטוחים חשופים, מרפסות וגם גגות מרוצפים. הן מהוות את שיטת האיטום הטובה והאיכותית ביותר שיש. כאשר מבצעים התקנה נכונה המלווה בהלחמה טובה, היריעות יחזיקו מעמד זמן רב יותר מכל יריעת איטום אחרת. חברת איטום גגות היא זו שמספקת את ציוד האטימה הטוב ביותר עבורכם ומאפשרת לכם ליהנות מנותני שירות מקצועיים, אמינים ובעלי ידע רב בתחום. לחברה וותק רב בהתקנה של כל סוגי היריעות לאיטום גגות ובהם גם יריעות ביטומניות.

רצוי לבצע את האיטום בזמן, לפני עונת הגשמים, על מנת להיות מוכנים ברגע האמת. את התקנת היריעות הביטומניות מומלץ לבצע עם בעל מקצוע מיומן, על מנת לקבל את התוצאה הטובה והאפקטיבית ביותר, כי כשמדובר בקורת הגג שלכם – אסור להתפשר! 

מחויבים לשרת אתכם
כאשר אנחנו זקוקים לשירות על מנת לאטום את הגגות שלנו, אין שום דרך טובה מאשר להיוועץ עם איש מקצוע מומחה בתחום. אנו מודעים לעובדה כי רק התקנה מקצועית תספק את הסחורה לזמן ממושך. צוות מיומן שהחברה מציעה ללקוחות יודע לעשות עבודת התקנה איכותית המאפשרת שכל איטום גגות יהיה טוב ומקצועי ביותר, אך גם תבטיח שהאטימה תחזיק זמן רב יותר.

יריעות ביטומניות טובות, הן יריעות שעומדות בכל תנאי התקן המוסכמים לפי מכון התקנים, מה שמעיד על איכותן וטיבן. יריעות ביטומניות קרויות למעשה על שם "ביטומן", שהוא רכיב תרמופלסטי אשר מתגמש ומתרכך במגע עם חום. על מנת לשדרג את היריעה ולהפכה לאיכותית ועמידה, מכניסים בה פולימרים. 

חומרי הגלם הטובים ביותר
גגות הם כלי חשוב בכל בית ומאפשרים למנוע חדירה של מים הנובעים מגשמים בעיקר. כאשר נוצרת נזילה בגג ישנו הצורך לאטום אותה במידי ולקוות כי לא תחזור עוד. בכל הקשור לאיטום חובה לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר יחזיקו לאורך זמן. חומרים זולים ואיכותיים ברמה ירודה יאלצו אתכם להחליף את האיטום לעיתים קרובות יותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה